Jeg kan ikke logge ind og registrere min returOpdateret 21 days ago
Hvis du ikke kan logge ind i vores returportal, så tjek følgende:
- At du ikke har overskredet fristen på 14 dage fra modtagelse af varen.
- Du logger ind det rigtige sted? I returportalen og ikke din konto.
- E-mailadressen skal være den du bruge ved bestilling. Hvis du har indastet en forkert mailadresse da du bestilte, er det også denne mailadresse du skal benytte til at logge ind og registrere din retur. Når du har registreret returen, så kontakt kundeservice som kan hjælpe dig med at modtage din QR-kode.
- Ordrenummeret skrives korrekt DKxxxxxx - ingen mellemrum.
Hvis du kan logge ind
- Hvis du kan logge ind men, der står at varerne ikke kan returneres, har du allerede registreret din retur.
- Hvis du ikke kan se QR-koden i den efterfølgende e-mail du har modtaget, så husk at indlæse hele mailen inkl. billeder i mailprogrammet
Har du stadig brug for vores hjælp? Kontakt os her